RSS

Tempus fugit

21 сеп

Драги читаоче/ читатељко,

За оне који су са латинским на „ви“, tempus fugit значи „време лети“. Значи, лети као птица или балон или као неки наши колеге тркачи и колегинице тркачице. Раније сам имао пуно више слободног времена које сам користио и за писање, али од пролећа 2011. године баш ништа нисам написао на блогу, као ни на другим сајтовима. Ако сте, случајно, приметили неки мој новији текст на трчање. рс , преварили сте се, то је све из ранијег времена када сам и ја био знатно активнији, било као пискарало или као трчкарало.

Не кажем да ми је због неписања блога претерано жао, али жао ми је било да га гледам онако како стоји. Зато сам га мало изменио, избацио неке ствари и променио тему. Да се не лажемо, блог није због тога ни бољи ни савршенији, напротив, њиме ћу се детаљније позабавити тек када будем имао инспирацију, а да не кажем и време.

Драго ми је да се у Србији ствари и у тркачкој заједници још боље крећу у правом смеру, па сада имамо неколико сасвим лепих сајтова о трчању, што је сушта супротност од интернет тркачких почетака, пре неких 5 година. Ала време лети… Добро, остајте ми здраво и читајте и информишите се на изворима нашег тркачког знања (у линковима са десне стране), а ми се видимо на некој од следећих трка.

Carpe diem.

 
Оставите коментар

Објављено од стране на 21. септембра 2012. in Byja

 

Затворено за коментаре.