RSS

И би јутро и би вече, 24.марта 1999.

24 мар
Против НАТО-а

Ја сам против НАТО-а. А ти?

Тај дан ћу памтити док сам жив. Дана 24.3.1999. сам престао да верујем у међународну правду, Уједињене Нације и искусио дивљу ватрену моћ НАТО силе Запада, предвођене Америком. Био сам војник Војске Југославије на одслужењу војног рока и после непуна 4 месеца обуке, кренули смо у рат против невидљивог непријатеља. Бранили смо се од њега. Као да смо сви били трансформисани у микрокосмос и нашли се у неком од цилиндара мотора са унутрашњим сагоревањем. Бум, бум, бууууууум!

СРЈ је 1999. нападнута од стране НАТО-а под изговором да је главни кривац за фијаско у преговорима о статусу Косова и Метохије вођеним у Рамбујеу и Паризу.

Јенкији и НАТО слуге су тражили изговор да нас нападну и то су и учинили. Полупали су нам фабрике, мостове, болнице, аеродроме и наравно касарне. Јасно је као дан да војска (на Косову и Метохији и ван ње) није била главна мета, већ читав народ. Никад нисам био симпатизер Милошевића, нити сам гласао за њега, али да је Запад хтео да га уклони, неби трошио толико времена и новца на „Милосрдног анђела“, већ би Слоба прошао као Ђинђић 2003. Тог неосуђеног јадника су у Хагу 2006. отровали „на фињака“ и ућуткали заувек. 

Поглед преко пута Владе Србије.

Поглед преко пута Владе Републике Србије. Идејно решење и извођење радова: НАТО

Милосрдни анђео је био немилосрдан. Бомбардовали су целу земљу, од Хоргоша до Драгаша и од Лознице до Зајечара. Будили смо се сваког јутра мислећи до када ће да траје то лудило. Правда је очигледно била на годишњем одмору. Седамдесет осам дана су уништавали земљу и убијали народ.

Ожиљци од тог дивљег бомбардовања су видљиви сваком ко има очи да види и уши да чује. Западњаци су довели на власт своје пулене који нам испирају мозак и новчанике. Бити војник те 99. је био понос, а сада нико више и не служи војску. До времена укидања војног рока смислили су бруку звану „цивилно служење војног рока“. Срозали су војску да би срозали државу.

Зар нам је памет толико кратка да заборављамо шта нам је НАТО радио пре 14. година? Запад је почино злочин према свима нама, то никада не треба да заборавимо. НАТО је злочиначка организација. Ту нама није место. ЕУ је група држава које су нас под НАТО заставом бомбардовале. Ни ту нама није место. Ја сам само обичан грађанин и јак сам колико је јак мој глас. За снаге које пропагирају ЕУ и НАТО ћу гласати кад на шљиви роди грожђе – дакле, никада!

За крај, ево једне моје песме посвећене свим жртвама НАТО бомбардовања. Зове се „Песма за мир“

Двадес’ четвртога марта,
страшна неман НАТО пакта,
са висине тад напада,
На Србију са запада.

Деведесет је девете
био ужас – људи мете.
“Милосрдни” је “анђео”
нашу земљу сву разнео.

Голуб мира кад полети,
наду, живот- тад осети,
да се никад не понови
онај ужас, кошмар нови.

За мир- сви смо, против рата,
сваког трена, сваког сата,
то желимо рећи свима
на свим нашим просторима.

Нек се људи воле више,
мир границе нека брише,
Али увек нек се памти,
цена којом живот пламти.

 
2 коментара

Објављено од стране на 24. марта 2013. in EBPO

 

2 responses to “И би јутро и би вече, 24.марта 1999.

  1. graonja

    25. марта 2013. at 20:00

    Igore ja sam za NATO – da nestane zauvek.

     
  2. Игор Вујичић

    26. марта 2013. at 10:01

    НАТО ће се урушити као кула од карата, сам од себе.

     

Оставите коментар

